Bloczki firmowe – o czym warto pamiętać?
Ze względu na charakter przekazywania osobom trzecim w sytuacji różnorodnych interakcji o charakterze biznesowym, bloczki firmowe tworzą osobisty związek między Tobą, a potencjalnymi klientami. Nie wolno Ci zerwać tego połączenia, udostępniając potencjalnym klientom ogólny adres e-mail lub ogólną linię telefoniczną, gdzie przed udaniem się do Ciebie muszą przejść przez menu cyfrowe i trzech różnych operatorów.
Pojawia się zatem pytanie, czy zawsze podawać swoje bezpośrednie dane kontaktowe jako profesjonalne, a nie biznesowe, zachowując prywatne dane osobowe oraz czy bloczki firmowe to stosowne miejsce na umieszczenie tak rozszerzonych informacji oraz czy należy podać fizyczny adres ulicy? Jeśli masz sklep lub studio, którego fizyczna lokalizacja jest niezbędna do prowadzenia działalności, wtedy na pewno tak. Jeśli jednak jesteś freelancerem, który pracuje wszędzie tam, gdzie jest internet, nie ma sensu informowanie kogokolwiek na temat adresu zarejestrowania Twojej firmy. To po prostu nieistotne.