Smycze Reklamowe

0
592
Rate this post

Założenie działalności gospodarczej jest często pomysłem, który kiełkuje długo w naszej głowie zanim wprowadzimy go w życie. Jeśli robimy to po raz pierwszy, to często popełniamy błędy. Niedopracowany biznes plan, brak odpowiedniej strategii marketingowej, brak rozeznania w social mediach, błędna analiza konkurencji lub grupy docelowej to czynniki, które mogą stać się przyczyną porażki naszej firmy na rynku.
Największy problem mają osoby o charakterze perfekcjonisty. Zamiast skupić się na priorytetach i działaniu próbują przed startem działalności mieć wszystko dopięte na ostatni guzik. Zamawiają wizytówki, smycze reklamowe, kupują hosting i domenę, a tak naprawdę nie myślą jak dotrzeć do organicznego klienta. Początkowe lokowanie środków pieniężnych w gadżety reklamowe może nas zgubić nie tylko finansowo, ale na polu działań marketingowych. Po co nam gadżet, skoro nie mamy żadnego zamówienia do którego moglibyśmy go dołączyć? Warto dokładnie zaplanować nasze działania zanim zdecydujemy się na otwarcie firmy.